Акуратно зроблена обробка вже здавалася досягненням великої архітектури й твором мистецтва. Але потім нас поглинула ейфорія необмежених можливостей. Перші інтер'єри були перенасичені новаторством, це були цитати відусюду. Мексиканські серіали й довга естетична помірність породили в замовника невтомну спрагу арок і кривих ліній. Але поступово смак і досвід взяли гору над ентузіазмом.
Архітектурна думка розділилася на течії: еклектика, експресіонізм, мінімалізм і т.д.
Діловий стиль у Росії асоціюється з представницьким офісом із солідними меблями темного дерева, шкіряними масивними кріслами, дерев'яним обшиванням стін, полірованим каменем і громіздкими портьєрами на вікнах. Але розуміння того, що необхідні для успіху ділові якості - гнучкість, мобільність, демократичність - повинні відображатися й в інтер'єрі кабінету, витісняє консервативний дизайн у кабінети окремих начальників.
У будинку United City Bank у Москві в пентхаузе є кабінети російських і західних менеджерів, вони кардинально відрізняються: одні (російські) виконані в темному дереві, глухі, традиційні, а іноді й старомодні по дизайні; інші (західні) виконані у світлому дереві, зі склом і металом, дуже сучасні.
Нова генерація, Що З'явилася, молодих бізнесменів і директорів вибирає демократичний інтер'єр офісів і кабінетів. Більше того, вони всі частіше хочуть підкреслити в оформленні робочих місць свою індивідуальність.
Директор однієї з фінансових компаній підтримав архітекторів, що захотіли створити виразний дизайн за допомогою послідовного нарощування кількості кольору від приймалень до кабінету директора. Так, у кабінетах менеджерів присутні окремі кольорові плями, у залі переговорів їх більше - це яскраво-сині крісла, кольорове італійське скло в шафах і чорний стіл у центрі залу.
Кульмінація колірної диверсії - кабінет директора зі сліпучим-червоним килимом, яскраво-синіми кріслами й чорними стелажами.
З останніх робіт у цьому напрямку (до речі, дуже економічному, тому що великий емоційний ефект досягається мінімальними коштами - кольором) - це офіс агентства із продажу нерухомості в Санкт-Петербурзі. Він розташувався в колишній заводській їдальні. Високі стелі й величезні простори не збентежили архітекторів, за основу проектного рішення вони взяли контраст інтенсивно пофарбованих площин: чорних, жовтогарячих, сірих і білих.
У результаті з'явився дуже динамічний, діловий інтер'єр. Іноді вибір відкритих квітів в інтер'єрі продиктований фірмовою колірною гамою. Так, інтер'єр офісу компанії «Мульти-Принт» зважувався на контрасті білих і червоного, фірмових квітів. Оббивка стільців і крісел були червоними, а стільниці - ясно-сірими.
Банківські робочі офіси звичайно виконуються в спокійних пастельних тонах, що не дратують і не стомлюючою своєю строкатістю, зі світлими меблями. Наприклад, «Внешторгбанк» і Національний банк Казахстану для кожного приміщення вибрали певний колір оббивки стільців (синій, коричневий, червоний, зелений, сірий). І, здавалося б, зовсім однакові по обсязі й меблюванню офіси придбали кожний свій характер.
Інтер'єри диллингів, де робота кипить цілодобово, вимагають особливого комфорту, у тому числі й колірного. Диллери віддають перевагу світлим меблям, крісла з не мазкою тихор'єцькою оббивкою - у них не утомлюєшся так, як у шкіряні. Хоча ще кілька років тому вибирали меблі темної або цінної деревини.